loading...
مهاجر عشق
لایو بازدید : 14 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
تا الان هیچ فایلی از درس معماری کامپیوتر پیشرفته و طراحی سیستم های مطمئن برایم ایمیل نشده ولی

من فایل معماری کامپیوتر پیشرفته پترسون را از یکی از دوستان گرفتم حالا این فایلش براتون می گذارم .

 


لایو بازدید : 5 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
همانا آرامشی که در خوردن صبحانه همراه با آواز گنجشکها هست در لم دادن در سواحل آنتالیا نیست که نیست!!

حضرت آلیس 

... ~_~ ... 


لایو بازدید : 6 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

فراموشم مکن  (نام علمی: Myosotis scorpioides) نام یک نوع بوته زینتی با گل‌های کوچک و سفید آبی رنگ، گیاهی همیشه سبز و عاشق رطوبت بوده و دارای دوران گلدهی طولانی در فصل تابستان است. گل‌های آبی کم رنگ و ریز و کوچک این گیاه دارای یک نقطه یا چشم نارنجی زرد رنگ در مرکز هستند. برگ‌های قاشقی شکل این بوته زینتی در جوانی دارای کرک‌های ظریفی هستند. این گیاه اغلب به عنوان یک گیاه آبزی حاشیه‌ای یا کناره‌ای شناخته می‌شود. تکثیر و ازدیاد آن ها توسط قلمه‌های نیمه‌رسیده ته‌دار یا پاشنه‌دار برگرفته شده در بهار یا کاشت بذر در ابتدای تابستان در هوای آزاد و یا تقسیم ریشه گونه‌های چند ساله در بهار انجام می‌شود


لایو بازدید : 5 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

شاید برای بعضی ازما این سوال پیش امده باشد که کاغذی را که به عنوان زباله دور می ریزیم به کجا می رود ویا کارتن هایی که در اطرافمان وجود دارند ازکجا وچگونه بوجود آمده اند؛مهمترین ویژگی بازیافت کاغذ حفاظت از محیط زیست است، در ایران حدود 500هزار تن کاغذ تولید می شود درحالی که میزان مصرف کاغذ تقریبا یک میلیون تن است.به نظر می رسد با گسترش صنعت بازیافت کاغذ می توان مقدار قابل توجه تری از میزان مصرف کاغذ کشور را تامین کرد.

کاغذ پس از ورود به کارخانه باید بلافاصله وارد چرخه تولید شود(چون مدت زمان زیادی را نمی توان برای نگهداری آن صرف کرد،زیرا در مجاورت هوا وآب به سرعت پوسیده شده وازبین می رود.) ابتدا کاغذ وارد "پالپر" شده ودر آن با آب مخلوط وبه خمیر تبدیل می شود.همچنین دراین مرحله ضایعات درشت یه وسیله ی یک چنگک از آن جدا می شود.سپس در مرحله بعد7 مرحله پاکسازی روی خمیرانجام می شود تا ناخالصی های آن گرفته شود،پس از پایان این مرحله خمیر موجود شامل:99% آب و 1% خمیروسلولز است.

 در مرحله سوم خمیر به وسیله ی نازل روی توری ریخته میشود،این توری حرکت کرده و وارد مرحله چهارم   میشودکه در آن طی سه مرحله عملیات آب خمیر گرفته می شود؛ابتدا توسط تیغه هایی که حرکت می کنند آب جمع آوری می شود(حدود 10% آب گرفته می شود)سپس این تیغه ها شکل مکنده پیدا می کنند وبه صورت "وکیوم" آب خمیر گرفته می شود، در پایان مرحله آبگیری،به وسیله ی پرسهایی که دارای سوراخ هستند هم به کمک فشار وهم مکش آب را خارج می کنند،طی مراحل انجام شده 35% آب خمیر گرفته می شود.

پس از پایان مراحل آبگیری خمیر وارد مرحله ی حرارت می شود که طی آن رطوبت موجود درخمیر تا 50% گرفته می شود.درمرحله بعد که به آرایشگاه کاغذ معروف است از یک طرف به کاغذ نشاسته(به عنوان نگهدارنده)واز طرف دیگر به آن رنگ اضافه می شود(برای زیبایی)،سپس کاغذ دوباره وارد خشک کن می شود(کاغذ نهایی باید حدود 8 تا 10 % رطوبت داشته باشد) 

 


لایو بازدید : 5 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

فرش مخملین ورزشگاه وطنی به کام حریف شیرین شد

نساجی قائمشهر 0 .....نیروی زمینی تهران0

شمال اسپرت:هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) پیگیری شد که در این دیدارها پیکان، ابومسلم، پاس و پارسه از گروه «ب» و گل‌گهر سیرجان و استقلال اهواز از گروه «الف» توانستند مقابل حریفان خود پیروز شوند. در یکی دیگر از دیدارهای این گروه نیز نساجی مازندران و نیروی زمینی به مصاف هم رفتند که به تساوی بدون گل رضایت دادند.

استادیوم شهید وطنی قائمشهر بالاخره پس از 1.5 سال اجرای طرح بعد از ظهر امروز در حضور بیش از 15000تماشاگر و با حضور مسئولین شهری و استانی افتتاح شد.

 برای احداث چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی مبلغی بیش از 12 میلیارد ریال هزینه انجام شده است.


در بازی‌های امروز نتایج زیر رقم خورد:

گروه «الف»:

* نساجی مازندران صفر - نیروی زمینی صفر

* گل گهرسیرجان 2 - سیاه جامگان صفر

* گهر دورود یک - استقلال اهواز 2

گزارش تصویری از مراسم افتتاحیه و حواشی بازی امروز ادامه مطلب


لایو بازدید : 4 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

یه روز یه ترک بود


 اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان.

شجاع بود و نترس.

در دوران استبداد که نفس کشیدن هم جرم بود ، با کمک دیگر مبارزان ترک ، در برابر دیکتاتوری ایستاد

او برای مردم ایران ، آزادی می خواست

و در این راه ، زیست و مبارزه کرد و به تاریخ پیوست تا فرزندان این ملک ، طعم آزادی و مردمسالاری و رهایی از استبداد را بچشند.

 یه روز یه رشتی بود


اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی.

او می توانست از سبزی جنگل های شمال و از دریای آبی اش لذت ببرد و عمری را به خوشی و آرامش سپری کند

اما سرزمین اش را دوست داشت و مردمانش را

و برای همین در برابر ستم ایستاد

آنقدر که روزی سرش را از تنش جدا کردند.

 یه روز یه اصفهانی بود


اسمش حسین خرازی

وقتی عراقی ها به کشورش حمله کردند ، جانش را برداشت و با خودش برد دم توپ و گلوله و خمپاره.

کارش شد دفاع از مردم سرزمینش ، از ناموس شان و از دین شان.

آنقدر جنگید و جنگید تا در یکی از روزهای آن جنگ بزرگ ، خونش بر زمین ریخت و خودش به آسمان رفت.

 یه روز یه

 

ترک و رشتی و فارس و کرد و لر و اصفهانی و عرب و !

تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند

و به صرافت شکستن قفل دوستی ما افتادند

و از آن پس “یه روز یه بود” را کردند جوک تا این ملت ، به جای حماسه های اقوام این سرزمین که به عشق همدیگر ، حتی جانشان را هم نثار کرده اند ،  به  “جوک ها ” و “طعنه ها” و “تمسخرها” سرگرم باشند و چه قصه غم انگیزی

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
لایو بازدید : 6 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

خواندن قرآن به زبان فارسي به اين معنا كه انسان ترجمه آن را بخواند نه تنها اشكال ندارد بلكه چه بسا در مواردي نيز ترجيح دارد.اينكه انسان معناي آيات قرآن را بخوبي درك كند تا بتواند هر چه بهتر و بيشتر از آن براي بهتر زيستن بهره گيرد بسيار شايسته و ارزشمند است.

 اصولا هدف اساسي نزول آيات براي همين است و اگر به قرائت قرآن نيز تاكيد شده براي رسيدن به فهم آيات قرآن و به كار گيري آن در زندگي است. قرآن براي آن نازل نشده كه در كنج خانه ها گذاشته شده يا صرفا از رو خوانده شود. بلكه قرآن كتاب هدايت و برنامه زندگي سالم و خوشبخت است و اين هدف زماني محقق مي شود كه انسان معنا و حتي تفسير آيات را درك نمايد.

بنابر اين خواندن آن به همان لفظ عربي كه نازل شده مانع از خواندن ترجمه آن و فهم و تدبر در آيات آن نيست.

حتي برخي گفته اند كه براي فهم بهتر آيات بهتر است كه انسان زبان عربي و يا قواعد آن را ياد گيرد . در هر حال اين آيات به زبان عربي نازل شده و خداوند فرموده است براي تدبر در آيات آن را به زبان عربي نازل كرديم.(1)

اما اينكه توصيه به قرائت الفاظ قرآن به صورتي عربي شده مي تواند دلائل مختلفي داشته باشد .

اولا. به اين خاطر كه قرآن بر مردمي نازل شد كه عرب زبان بودند و قرآن را به همان لفظ خود مي فهميدند و به همين جهت در روايات توصيه به قرائت آن شده است.

ثانياً: جهت ايجاد زباني مشترك ميان همه پيروان اسلام و در واقع فراهم سازي وحدت و پيوند بين المللي ديني است.

ثالثاً: روح و محتواي هر پيام و سخني در قالب زبان خاصي كه در آن ريخته شده، عميق تر و درك مي‏شود تا زماني كه به زبان‏هاي ديگر برگردانده شود. قرآن كه داراي مضامين بسيار بلند و عالي است، هرگز قابل ترجمه دقيق و كامل به  زبان ديگر نيست. شايد بتوان گفت كه اكثر ترجمه‏هاي قرآن نارسا و در موارد متعددي داراي غلط مي‏باشد. به عنوان مثال از سوره حمد نام مي‏بريم كه هيچ ترجمه‏اي كه بتواند تمام مفاهيم آن را به زبان ديگر بيان كند، نيست. حتي تنها كلمه الله، هيچ معادلي در زبان ديگر ندارد و مثلاكلمه خدا در زبان فارسي معادل معناي الله نمي‏باشد.

رابعا. كلمات و الفاظ قرآن كلمات خدا و وحي است . يعني همان كلماتي است كه به وسيله فرشته وحي بر پيامبر نازل شده است واز اين جهت اين الفاظ و كلمات براي مسلمانان از تقدس ويژه اي برخوردار است.به همين خاطر سعي مسلمانان بر حفظ و خواندن اين كتاب به همان زبان اصلي خود مي باشد.در برخي روايات آمده قرآن را به گونه اي بخوان كه گويا خدا با تو دارد سخن مي گويد وبر تو نازل كرده است.

 هم چنين شايد يكي از علت هاي تاكيد به قرائت قرآن به همان زبان خود حفظ آن از تحريف و دست برد انسان ها است . يعني همان كاري كه در اديان ديگر واقع شد . اما يكي از علت هاي محفوظ ماندن قرآن همين تاكيداتي است كه به خواندن و حفظ قرآن به همان زبان اصلي خود شده است.



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

لایو بازدید : 12 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

۱ نفربه عنوان :  خبرنگار(نشریه)

مدرک موردنیاز : آشنابه کامپیوتر+ آشنا به خبرنگاری-+روابط عمومی خوب

تعداد نیروی در خواستی : یک نفرزن

ساعت کاری :8 صبح الی 17عصر                                                  حقوق : توافقی

بیمه : دارد                           سابقه کار : -----                               سرویس : -------

موقعیت : سیمتری            همکارخانم درمحل کار : دارد          توضیحات خاص : -----

مدت زمان معرفی به کار : حداکثرتا آخروقت اداری روز 0۷/۸/1392

موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی کار آفرین

آدرس : اردبیل – میدان شریعتی به طرف پل هفت چشمه جنب بانک انصار

برادران  : ۲۲6۰۷۵۷  - خواهران :۲۲۵۰۶۵۳ و 2255219



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 1,379