loading...
مهاجر عشق

لایو بازدید : 8 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (1)
1

کجا پایت مانده اتست 

و اشکهایت گیر افتاده 

تا خودت را به آتش بکشی 

من بارانم....

خواهش می کنم پیامکت را بردار.


2


حواست کجاست ؟

کدام سمت به پوچ رو زده ای ؟

می خواهم شاخه رها کنم 

وریشه ها را در تو ببرم 

باران تنها مرهم جنگلی ست که آتش گرفته است .

 

3


خودتان را به بیقراریه این تنها ارسال کنید 

پس دو نفر می شوم کنار شما 

سر به زانوی روزگار

وتکرار خودم .

4

برای یک لقمه دارو 

پدرم سبیل گرو می گذارد 

و مادرم امام زاده هایش را 

من اما به خدا مشکوکم .


5


تو از شهر قشنگان آمده ای 

پیراهنت تافته و جدا بافته 

با شکمی پا به ماه 

ای قربانت بروند حوریان حاجی 

از عرقچین تو نسیم زنای بهشتی می آید 

و باکره ها را هر شب در تسبیح ذکر می کنی 

ما اما ،از رحم شیطان رجیم لخت آمده ایم 

مان حرم ها و فاحشه ها 

با سری شکسته 

و عصایی سه سر

تا لقمه های زیادی ، 

را از سفره تو بزنیم 

تو به دین خودت 

ما به دین خودمان .


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 1,490