loading...
مهاجر عشق

42

لایو بازدید : 1 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
ای بابا ینی قسمت نمیشه من دنیلُ ببینما :(

3 روزه ندیدمش :(

زیست داشتیم صُبح بعد معلمه یه مطلب اضافی گفته بود خیلی چِرت بود اصلن با کتاب جور در نمیومد.

من سوال کردم گفتم داریم یه همچین چیزی؟بروبچز هم گفتن اونام اکشال دارن.

بچه ها زیستِ بدبختو به رگبار سوال بستن آخرش خانمون گفت متنی که نوشتینو پاک کنین..زووود .

البته من پاک نکردم میرم از آقای « حآجی » میپرسم میام میزنم تو دَهن این معلمه زیست خودمون.

عاقا برگشتنی این مُحسن پسر « ممد » پولدارن خَفن.

با یه شورلّت ( درسته؟ ) اومده بود دَم در مدرسه انقد کاشین خوکشلی بود...

البته من به راننده ش کار ندارما به هیچ وَجه...ولی ماشینه خعلی شیک بود...

دنیل الان کجآس؟؟

تازگیا روزام خیلی چِرت میگذرن باو.

زهرا میگه تابستون میخاستن برن باغ خاله ش اینا برا شام.بَعد گُم شدن :)

میگه چنتا آقا از این لاتای داداشـــــــــــــــــ میشن اومده بودن کمک کرده بودن و اینا.

بعد تازه ماشینشونم اُفتاده بود تو چاله...قوز بالا قوز ! اونام ماشینو درآوردنُ اینا...

انقد باحال تعریف میکرد من رَسمن دیگه اشکم دراومده بود از خنده...بعد همه میپرسن چرا گریه میکنی؟!

+ چرا من هی بعد میگم؟

رضایی زبان زنگید گفت دانشگاه تدریس داره با کلاس ما کنتاکت کرده امروز نریم خودش میزنگه تایم بعدیو میگه.

+امروز شاید رفتم کفش بگیرم :) عشق کفش دارم شدید..

بعد از اونجا میخام کتاب آبی تست زیست که از قلمچی گرفتمو پس بدم بهشون بابا کتابای قلمچی خعلی 

مُزخرفن.. برا زیست موخوام خیلی سبز بگیرم..انقد کتاب باحالین!

+هانی میگه تابستون عروسی پسرخالش بود مثل اینکه پسرخاله با خانومش قراره تو تهران زندگی کنن دیگه ،

میگه شب عروسی خالشُ دختر خاله و اونیکی پسرخالش که میشن خواهر بردار داماد رفتن خونه همسایه 

شبُ.... =) « گرفتین که چی میگم ؟ »

دِ اخه خیلی واجبه مثلن؟ خخخخ

حالا فِک کُن به همسایهه چی گفتَن؟! خخخخخخ

دیروز از مدرسه برگشتنی نُخود رو دیدیم .. عـــــــــــــــق.... در موردش چیزی نگم بهتره بابا... 

امروز روز آتشنشانه؟ عَجَب!

عَجَب تکّه کلام دنیله :) انقد گفته منم میگم هِی !

باید زیستُ بخونم 3 روز پشت سر هم زیست داریم اَه..آدم زَده میشه :/

فِلن همین چرتو پرتا به ذهنم میرسه!

شَب باید یه سَر بیام نِت ببینم میتونم با دنیل بحرفم یا نع!

دلم واسش شده قَدّ یه مولچه!

دلنیام گفت دیگه نمیاد!

البته میادا کم میاد!

میگه دنیل بَدش میاد دلنیا بمن میگه آبجی کوشولو!

خود دنیل بمن میگه کوشولو ها مثه اینکه!

فِلَن.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 1,399