loading...
مهاجر عشق
لایو بازدید : 2 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
سلام .خیلی دلم میخاد روزمرگی هام رو بتونم قشنگ بنویسم . اما نمیشه . یه موقعی بهترین انشای کلاس مال من بود. ولی حالا !! در این اولین روزهای پاییزی به حال خوشی که دارم میاندیشم.

و خدا را شکر میکنم. کارهای روزمره را آرام آرام دنبال می کنم. کمی مطالعه . کمی ورزش...........................

 از هر چیزی کمی!! دلم روشن است!!!!!!!!!!!!

وقتی در میان این روزمرگی ها به بقیه امید میدهی . انرزی می بخشی حال خودت هم خوش می شود.    به همکاری که خسته شده  روحیه می دهی . به همسایه ای که از شوهر کارگرش دور است . انگیزه میدهی ! با خودت فکر می کنی دنیا چه جای خوبی است . چه خوب است که با دوستت میتوانی درد دل کنی . چه خوب است که آنها نگران سر درد تومی شوند. من خیلی احساس خوشبختی می کنم که در این دنیایی که همه از هم دورند و دلگیر . من به همه نزدیکم و خوشحال !!!

خدایا بابت همه این چیزهای خوب و قشنگ ازت ممنونم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 1,435