loading...
مهاجر عشق
لایو بازدید : 10 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

ای جونم

قدمت روی چشام بیا و مهمونم شو

گرمی خونم شو ببین پریشون دلم

بیاو ارومم کن

ای جونم

میخوام عطر تنت بپیچه تو خونم

تو که نیستی من سرگردون دیوونم

ای جونم

بیا که داغونم

ای جونم

عمرم نفسم عشقم تویی همه کسم  وای که چه خوشحالم تو رو دارم ای جونم

ای جونم دلیل بودنم  عشقت مثل خون تو تنم

ای  جونم چه خوشحالم تو رو دارم ای جونم

ای جونم خزونم

بی تو ابر پاره  بارونم

بیا جونم

بیا که قدر بودنتو میدونم

میدونی اگه بگی که میمونی منو به هر چی میخوام میرسونی

تو که جونی بیا بگو که میمونی

جونم عمرم نفسم عشقم تویی همه کسم وای که چه خوشحالم تو رو دارم

 ای جونم  من این حس قشنگو به تو مدیونم

میدونم تا دنیا باشه عاشق تو میمونم میدونم میمونم

 ای جونم دلیل بودنم  عشقت مثل خون تو تنم

ای چه چه خوشحالم تو رو دارم ای جونم

تقدیم به عشق رویا هاH.R.S

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 1,425